#polyvore | AUTUMN LOOKBOOK



 Jumper Topshop, Playsuit Topshop, Shoes Zara, Bag Jérôme Dreyfuss, Clutch YSL
Watch Marc Jacobs, Beret Mango, Headphone Sony



 Jumper Acne, Jacket Mango, Jeans Acne, Sneakers Nike "Air Max Thea", Bag Balenciaga "Paper A3",
 Watch Sara Designs, Lippie Laura Mercier Creme Smooth Lip Color in "Merlot"
Iphone Case Florette Paquerette, Cap Monster Market Place


 Cardi Acne, Top Comme Des Garçons,  Jeans H&M, Shoes Zara
Necklace Michael Kors, Bag Givenchy "Obsedia"


 Tee Juicy Couture, Jacket Pull & Bear, Skirt Jason Wu, Sneakers Nike "Roshe Run", Bag Phillip Lim "Pashli"
Watch Marc Jacobs, Nailpolish OPI "Black Cherry Chutney"


Cardi Zucca, Tank Monki, Bag Chanel, Boyfriend Jeans Zara
Shoes Miu Miu, Scarf The Marquise


 Jumper Steven Alan, Skirt New Look, Boots Kenzo, Bag The Cambridge Satchel Company
Snood Topshop, Sunnies Oliver Peoples "Gregory Peck"


Jumper Acne, Coat Apiece Apart, Pants Michael Kors, Boots Zara, Snood Dorothy Perkins
Bag Celine "Trapeze", Glasses Vintage


Quelle est votre tenue préférée ?
What is your fav outfit?


Retrouvez toutes mes tenues sur mon Polyvore
You can find all my outfits on my Polyvore

A bientôt !

6 commentaires :

  1. La pochette YSL me fait de l'oeil, un jour lointain j'espère!

    RépondreSupprimer
  2. c'est bien joli tout çà!!! j'aime tout les looks proposés

    http://beauty-make-up-and-more.blogspot.com/2013/11/ootd-3-neon-pour-se-rappeller-lete.html

    http://nappydiarie.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. love the 3rd and 4th outfit
    they are super cute
    ezechimereuchenna.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  4. J'adore ta petite sélection, le choix est difficile mais disons 3, 4 et 5.
    J'échangerais peu être le 4 contre le 2.

    http://laetuesway.blogspot.fr

    RépondreSupprimer